Obchodné podmienky

Spoločnosť WARRIORS, s.r.o. so sídlom Cernicova 4, 900 25 Chorvatsky Grob, IČO: 55 066 755, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava, oddiel Sro, vložka číslo 165554/B. (ďalej len „obchodník“) Zbrojná licencia: LA: 000308 týmto zverejňuje svoje všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“), ktoré platia pre nákup ponúkaného tovaru v jeho internetovom obchode na internetových stránkach www.shothub.sk (ďalej len „e-shop“).

1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci realizáciou objednávky akceptuje VOP obchodníka pre úpravu vzájomných práv a povinností strán vo vzťahu vyplývajúcom z predaja tovaru obchodníkom. Vzťahy kupujúceho a obchodníka sa riadia týmito VOP, ktoré sú pre obe strany záväzné, pokiaľ nie je v uzatvorenej zmluve stanovené výslovne niečo iné. VOP vymedzujú práva a povinnosti obchodníka a jeho zákazníkov (kupujúcich) a vo svojom aktuálnom znení tvoria obsah kúpnej zmluvy (o dodávke tovaru), resp. sú jej neoddeliteľnou súčasťou. Práva a povinnosti týmito VOP výslovne neupravené sa riadia ustanoveniami príslušných právnických predpisov, najmä občianskym zákonníkom v platnom znení.

 

2. OBJEDNÁVKA TOVARU, PREDMET ZMLUVY A JEJ UZATVORENIE

Všetky objednávky podané prostredníctvom e-shopu sú považované za záväzné. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito VOP a že s nimi súhlasí. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy o kúpe tovaru (ďalej tiež „zmluva“) sú zrejmé z procesu objednávania na e-shope a kupujúci má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky ju skontrolovať a prípadne opraviť. Po vložení požadovaného tovaru do tzv. košíku a zadaním všetkých kontaktných údajov kupujúci objednávku odošle/potvrdí. Obchodník neodkladne po prijatí objednávky na zaslanie tovaru na adresu uvedenú kupujúcim toto prijatie kupujúcemu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho uvedenú v užívateľskom rozhraní či v objednávke. Potvrdením objednávky zo strany obchodníka dochádza k uzavretiu zmluvy.

Potvrdenie objednávky
Krátko po odoslaní objednávky bude kupujúcemu elektronickou poštou zaslané automaticky vygenerované potvrdenie objednávky, kde bude uvedený zoznam objednaného tovaru, jeho cena prípadne spôsob dopravy a platby. Od tohto okamihu medzi kupujúcim a obchodníkom vznikajú vzájomné práva a povinnosti. Predmetom kúpy/predaja podľa zmluvy sú iba položky tovaru vyslovene uvedené v objednávke/zmluve, pokiaľ nebolo dohodnuté medzi kupujúcim a obchodníkom inak. Obchodník po prijatí objednávky skontroluje správnosť údajov a dostupnosť tovaru na sklade. V prípade zmeny, bude neodkladne kontaktovať kupujúceho a dohodne ďalší postup.

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých formulárov, predpísaných údajov a náležitostí.

Vlastnícke právo na tovar prechádza na kupujúceho, pod podmienkou zaplatenia nákupnej ceny, jeho prevzatím. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho aj doručením tovaru na adresu uvedenú kupujúcim (bez ohľadu na to, kde tovar prevzal).

Obchodník nezodpovedá za to, že kupujúci neprijal príslušnú elektronickú komunikáciu, poprípade aj objednaný tovar, ak bolo doručenie na adresy zdieľané kupujúcim, avšak k príslušným adresám má právo (iba/tiež) tretia osoba, ktorá doručované prevzala, popr. odmietla a pod. Obchodník nie je schopný ani oprávnený zisťovať a kontrolovať správnosť kupujúcim zadaných údajov pri objednávke tovaru. Kupujúci zodpovedá za správnosť a náležitosť vyplnených údajov a nesie všetky riziká spojené s tým, aké údaje pri objednaní tovaru zadal.

Obchodník nezaručuje okamžitú dostupnosť všetkých položiek tovaru. Dostupnosť tovaru bude vždy potvrdená na základe dopytu. Kupujúci berie na vedomie, že s ohľadom na realizáciu nákupu prostredníctvom e-shopu a aktualizáciu príslušných údajov na e-shope sa môže stať, že kupujúcim objednaný tovar je už vypredaný (aj napriek tomu, že na e-shope je doposiaľ uvedený ako dostupný). V tomto prípade bude obchodník o tejto skutočnosti kupujúceho informovať bezodkladne potom, ako to zistí. Ak sa strany nedohodnú ani do dvoch pracovných dní inak (na predĺžení termínu objednávky či inej zmene objednávky), zmluva zaniká a žiadna zo strán nie je oprávnená požadovať od druhej strany akékoľvek náhrady a pod.

Obchodník sa uzatvorenou zmluvou zaväzuje, že bude kupujúcim dodávať nepoškodený tovar v súlade so špecifikáciou alebo s vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru:
- podľa špecifikácie v uskutočnenej objednávke/zmluve
- vyhovujúci všetkým normám, predpisom a nariadeniam platných na území SR

Stornovanie objednávok - zákazníkom
Uskutočnenú objednávku je možné stornovať telefonicky na alebo e-mailom zaslaným na adresu objednavky@bwarms.sk. O stornovaní objednávky Vás budeme informovať.

Stornovanie objednávok - obchodníkom
Obchodník si vyhradzuje právo zrušiť uskutočnenú objednávku, alebo časť objednávky v prípade, ak:

  • kupujúci objedná tovar za cenu zverejnenú omylom v dôsledku chyby interného informačného systému obchodníka (v takomto prípade Vás budeme o tejto skutočnosti informovať)
  • kupujúci nevyplnil všetky potrebné údaje pri objednávke
  • kupujúci uviedol na objednávke nepravdivé alebo zavádzajúce osobné údaje
  • ak kupujúceho na zadaných údajoch nemožno kontaktovať
  • ak sa tovar už nevyrába, nedodáva, je nedostupný, alebo ak sa zmenila jeho cena (v takomto prípade bude obchodník kupujúceho kontaktovať a dohodne sa sním na ďalšom postupe)

Obchodník si vyhradzuje právo prehlásiť kúpnu zmluvu za neplatne uzatvorenú, pokiaľ došlo k zneužitiu osobných údajov, alebo z dôvodu zásahu správneho či súdneho orgánu a podobne. O takomto postupe bude kupujúci informovaný.

Ďalej si obchodník vyhradzuje právo prehlásiť kúpnu zmluvu za neplatne uzatvorenú, pokiaľ dôjde k neoprávnenému použitiu zľavového alebo obdobného poukazu v rozpore s jeho podmienkami. Spravidla ide o prípady keď:

  • zľavový poukaz je použitý na iný tovar, než na ktorý bol určený
  • zľavový poukaz je použitý v spojení s inou zľavou, a to aj napriek tomu, že sčítanie týchto zliav nebolo vyslovene zakázané
  • zľavový poukaz je použitý na nákup, ktorý nedosahuje minimálnu stanovenú cenu
  • zľavový poukaz bol už raz použitý

 

3. PREDAJ TOVARU S OBMEDZENÍM

Z dôvodu obmedzení uvedených v zákone o strelných zbraniach a strelive, ktoré sa týkajú predaja na diaľku, nemôžu byť vybavené objednávky konečných spotrebiteľov, ktorých predmetom je nákup nábojov, zápaliek a zbraní kategórie B, C a D, s výnimkou:

  • plynových zbraní (napr. vzduchovky, pištole na CO2)
  • airsoftových zbraní
  • mechanických zbraní (napr. luky, kuše, praky)
  • streliva do plynových a airsoftových zbraní (napr. diabolky, airsoftové guličky)
  • nábojok ako streliva do expanzných zbraní (napr. štarovacie a plynové nábojky)
  • striel
  • nábojníc
  • šípov

Online objednávku vyšie uvedených zbraní kategórie D je možné vybaviť až po stotožnení údajov OP s Vašou osobou, za účelom ktorého Vás budeme kontaktovať. Všetky dodatočne poskytnuté osobné údaje sú považované za dôverné a je s nimi zaobchádzané podľa zákona o ochrane osobných údajov.

Zákaz predaja na diaľku sa okrem iného vzťahuje na zbrane kategórie B a C, náboje, zápalky, na expanzné zbrane (tzv. plynovky) a na palné zbrane určené na streľbu nábojmi typu flobert s energiou strely na ústí hlavne najviac 7,5 J. Predaj takéhoto tovaru je podmienený osobným odberom a ďalšími podmienkami uvedenými v zákone o strelných zbraniach a strelive.

Pri tovare, ktorého predaj na diaľku je zakázaný, sa v našom e-shope ani nezobrazuje možnosť „vložiť do košíka“.  Je možné ho zakúpiť iba osobne u niektorého z našich partnerov  alebo u nás na prevádzke (po tel. dohovore).

Na základe dohody s obchodníkom je možné objednávku vyžadujúcu stotožnenie vybaviť aj bez sporných položiek.

 

4. CENA

Kúpne ceny tovaru uvedené na e-shope sú vždy aktuálne, sú zmluvné a konečné, tzn. vrátane DPH, príp. všetkých ďalších daní a poplatkov, ktoré musí spotrebiteľ pre získanie tovaru zaplatiť. To sa netýka prípadných poplatkov za dopravné, ktoré sú uvádzané až v rámci tzv. nákupného košíku a ich výška sa odvíja od voľby kupujúceho. U registrovaných obchodných partnerov sa poplatok za transakcie spojený s platbou kartou fakturuje dodatočne!

Kupujúci berie na vedomie, že v prípade, ak objedná tovar za cenu zverejnenú omylom v dôsledku chyby informačného systému, je obchodník oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to aj potom, čo kupujúci obdržal e-mail potvrdzujúci jeho objednávku. Obchodník v takomto prípade kupujúceho informuje o takejto skutočnosti. Príklady, kedy môže dôjsť k chybne zverejnenej cene sú najmä nasledujúce:

  • cena tovaru je na prvý pohľad nesprávna (napr. nezohľadňuje nákupnú cenu)
  • u ceny tovaru chýba alebo je navyše jedna či viac číslic
  • zľava na tovaru presahuje viac ako 5-10%, bez toho aby tovar bol súčasťou zvláštnej marketingovej kampane či výpredajovej akcie označenej špeciálnym symbolom

V prípade pochybností, či je tovar skutočne zlacnený alebo či ide o zjavnú chybu v cene tovaru je kupujúci povinný obchodníka kontaktovať a informáciu o správnosti ceny si overiť.

Kupujúci je povinný uhradiť kúpnu cenu ním zvoleným spôsobom, a to vrátane ceny za ním zvolený spôsob doručenia tovaru.

Kúpna cena je považovaná za zaplatenú s ohľadom na výber spôsobu platenia až pripísaním celej kúpnej ceny za tovar na účet obchodníka alebo uhradením v hotovosti prepravnej spoločnosti v prípade platby na dobierku.

 

5. SPÔSOB PLATBY

Kupujúci je povinný uhradiť cenu za tovar, t. j. kúpnu cenu, cenu za dodanie tovaru, poprípade cenu za ním zvolený spôsob zrealizovania platby alebo ďalšie dohodnuté ceny jedným zo spôsobov umožnených obchodníkom.
Obchodník akceptuje nasledujúce spôsoby platby:

Platba na dobierku
Platba za tovar bude realizovaná vyplatením dobierky v hotovosti alebo prostredníctvom platobnej karty doručujúcemu kuriérovi. U registrovaných obchodných partnerov sa poplatok za transakcie spojený s platbou kartou fakturuje dodatočne!

Platba vopred bankovým prevodom
Platba za tovar bude realizovaná bankovým prevodom na bankový účet obchodníka

Platba vopred online platbou
Obchodník ponúka koncovým zákazníkom možnosť platby za tovar online platbou pomocou platobnej brány 24-pay.

Platba na faktúru so splatnosťou
Obchodník ponúka vybraným registrovaným obchodným partnerom možnosť nakupovať tovar s predĺženým termínom splatnosti faktúr. Túto možnosť udeľuje individuálne po posúdení viacerých faktorov ako je dĺžka spolupráce, dobrá platobná morálka, veľkosť obratov a pod.

Platba v hotovosti pri osobnom odbere
Limit pre platbu v hotovosti je podľa zákona č. 394/2012 Z. z. o obmedzení platieb v hotovosti obmedzený hodnotou neprevyšujúcou sumu 15.000 €

 

6. MIESTO DODANIA TOVARU

Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávkovom formulári / zmluve ako miesto vyzdvihnutia tovaru. Obchodník dodáva na všetky doručovacie adresy v SR. Kontaktným miestom pre e-shop je prevádzka obchodníka na adrese: WARRIORS, s.r.o., Námestie 1. mája, 903 01 Senec, Slovenská Republika.

V prípade, že kupujúci objednáva tovar pre tretiu osobu (zmluva v prospech tretieho), získava tretia osoba právo na tovar jeho prevzatím (a stáva sa jeho kupujúcim so všetkými právami a povinnosťami). V prípade, že tretia osoba tovar odmietne, získava práva na tovar kupujúci a zmluva platí naďalej medzi kupujúcim a obchodníkom.

Kupujúci je povinný si tovar pri prevzatí poriadne a dôkladne skontrolovať a prezrieť. V prípade, že si všimne na tovare poškodenia alebo si všimne iný rozpor s objednávkou, je povinný túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámiť obchodníkovi ďalej uvedeným spôsobom pre uplatnenie poškodenia tovaru (reklamácia).

 

7. DODACIE PODMIENKY A DODACIA DOBA

Obchodník odosiela tovar v lehote uvedenej na e-shope pre objednaný tovar, a to prostredníctvom vybraného prepravcu. Lehota pre expedovanie môže byť primerane k okolnostiam predĺžená, ak je oneskorenie spôsobené vyššou mocou alebo okolnosťami nezavinenými obchodníkom (výpadku informačného systému a pod.). Ak obchodník nemôže expedovať tovar v uvedenej lehote, oznámi túto skutočnosť bez zbytočného odkladu kupujúcemu.

Ak sa strany nedohodnú ani do 5 pracovných dní inak (na predĺžení termínu expedovania tovaru či inej zmene objednávky), zmluva zaniká a žiadna zo strán nie je oprávnená od druhej strany požadovať akékoľvek náhrady a pod.

Spôsoby dodania
Obchodník zaisťuje či sprostredkováva nasledujúce spôsoby dodania:

  • zasielanie kuriérom
  • zasielanie poštou na adresu či priamo na poštu
  • osobný odber
  • vlastný rozvoz

Kupujúci je mimo kúpnej ceny povinný obchodníkovi uhradiť rovnakým spôsobom ako kúpnu cenu za tovar tiež náklady za dodanie tovaru, a to v cene uvedenej u ním zvoleného spôsobu dodania tovaru. Jednotlivé spôsoby dopravy sú ponúknuté podľa aktuálnej dostupnosti jednotlivých služieb a ohľadom na kapacitu a dojazdové možnosti. Všetky ponúknuté spôsoby dopravy a ich aktuálne podmienky a ceny nájdete na e-shope www.bwarms.sk pri uskutočňovaní objednávky v sekcii „Doprava a platba“.

V prípade, že kupujúci využije službu „Osobný odber“, je povinný si tovar prevziať v lehote 3 pracovných dní od oznámenia o pripravenosti objednávky.

V prípade vyzdvihnutia objednávky, ktorá bola uhradená vopred, môže obchodník požadovať predloženie identifikačného preukazu (OP, zbrojný preukaz , zbrojná licenciu atď.), a to za účelom predchádzania vzniku škôd a zamedzeniu legalizácie výnosov pochádzajúcich z trestnej činnosti.  Ak je kupujúcim právnická osoba, výdaj tovaru bude umožnený iba štatutárnemu orgánu danej právnickej osoby, osobe, ktorá sa preukáže overenou plnou mocou, či osobe, ktorá je uvedená v profile kupujúceho na e-shope. Bez predloženia niektorého z týchto dokladov môže obchodník odmietnuť tovar vydať.

Kontrola zásielky pri prevzatí
Kupujúci, ktorý je podnikateľom (ostatným je tento postup odporúčaný), je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky a to najmä počet balíkov a neporušenosť ich obalu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá je neúplná alebo poškodená.  

Prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky
Pokiaľ neúplnú alebo poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, musí o tom obchodníka ihneď a bez zbytočného odkladu informovať. Ďalej je nevyhnutné túto skutočnosť zapísať do odovzdávacieho protokolu prepravcu a poškodený obal a či tovar nafotiť a fotky zaslať obchodníkovi e-mailom. Dodatočné reklamácie, neúplnosti alebo poškodenia zásielky nezbavujú kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však obchodníkovi možnosť reklamáciu neuznať.

Neprevzatie zásielky, opakované doručenie
Za vyžiadané opätovné doručenie raz neprevzatej zásielky si obchodník účtuje okrem pôvodnej ceny s prepravným aj nové prepravné vo výške ako pri prvom zaslaní zásielky.

 

8. VRÁTENIE TOVARU - ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy o kúpe tovaru uzatvorenej prostredníctvom e-shopu (zmluvy uzavretej na diaľku) bez udania dôvodu a to v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru (dodávky poslednej časti tovaru) ak splní tieto podmienky:

  • tovar musí byť nepoužívaný
  • tovar musí byť v pôvodnom balení, vrátane všetkých visačiek a obalov

Kupujúci oznámi odstúpenie od zmluvy obchodníkovi prostredníctvom formuláru na e-shope.

Kupujúci má tiež právo vrátiť tovar v prevádzke obchodníka na adrese: WARRIORS, s.r.o., Námestie 1. mája, 903 01 Senec, Slovenská Republika.

Vrátenia tovaru kupujúcim prostredníctvom poštového doručovateľa na dobierku nebudú prijaté.

Kupujúci je povinný preukázať, že sa jedná o tovar zakúpený u obchodníka podľa objednávky/zmluvy, od ktorej je odstupované.

Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení.

Obchodník vráti kupujúcemu, najneskôr do 14 dní od doručenia vráteného tovaru a oznámenia o odstúpení od zmluvy, všetky peňažné prostriedky za tovar a doplnkové služby (ako je poštovné a iné náklady), a to:

  • v prípade platby vopred - bankovým prevodom na číslo bankového účtu, z ktorého bola uskutočnená platba za tovar
  • v prípade platby pri prevzatí - bankovým prevodom na číslo bankového účtu, ktorý zadá Kupujúci do formulára na odstúpenie od zmluvy
  • v prípade vrátenia na prevádzke - v hotovosti alebo prevodom na účet

Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, nesie náklady vrátenia tovaru

Obchodník nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než od neho vrátený tovar príme.

Kupujúci zodpovedá obchodníkovi za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním zaobchádzať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti za účelom oboznámenia sa s povahou a vlastnosťami tovaru, vrátane jeho funkčnosti, a to v domácnosti (ďalej len „Náhrada“). Obchodník uplatní nárok na Náhradu u kupujúceho tak, že mu zašle od kupujúceho prijaté finančné prostriedky za kúpu tovaru zníženú o Náhradu.

 

9. ZÁRUČNÁ DOBA A VYBAVOVANIE REKLAMÁCIÍ

Na všetok predávaný tovar uplatňuje obchodník dvojročnú záruku (okrem tovaru, pri ktorom je uvedená iná záručná doba). Záruka sa poskytuje za podmienok stanovených právnymi predpismi Slovenskej republiky. Ako záručný list tovaru slúži nákupný doklad, pokiaľ nie je vystavený špeciálny záručný list. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka a záručná doba pri kupujúcich - podnikateľ, ktorý kupuje tovar v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti sa riadi najmä ustanoveniami Obchodného zákonníka v platnom znení.

Reklamácie vybavuje obchodník na e-mailovej adrese ceo@shothub.sk. Obchodník nezodpovedá za škody spôsobené chybnou manipuláciou.

 

10. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

Pokiaľ kupujúci-spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu. Ak obchodník na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s obchodníkom je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenie sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ (fyzická osoba), ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a obchodníkom, ktorého hodnota presahuje 20 €, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku.

Subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa § 3 zákona 391/2015 Z. z. môže od vás za začatie riešenia sporu požadovať úhradu poplatku do výšky 5 eur s DPH.

Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť on-line platformu pre riešenie sporov, ktorá je dostupná na webovej stránke: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

11. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Spoločnosť WARRIORS, s.r.o. spracováva osobné údaje zákazníkov v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Informácie o ochrane osobných údajov sú obsiahnuté v časti Spracúvanie osobných údajov dostupných na e-shope v sekcii: Ochrana osobných údajov

Kupujúci v zmysle všeobecného nariadenia o ochrane údajov poskytuje obchodníkovi osobné údaje na účel vytvorenia platnej objednávky, uzavretia kúpnej zmluvy s obchodníkom, plnenia a dodatočného potvrdenia podmienok kúpnej zmluvy, spracovania elektronickej objednávky, realizácie dodávky, zúčtovania platieb a nevyhnutnej komunikácie medzi zmluvnými stranami. Obchodník poskytne údaje Kupujúceho uvedeným príjemcom: kuriérskej spoločnosť, súdu, orgánom činným v trestnom konaní, Slovenskej obchodnej inšpekcii, živnostenskému úradu, Znaleckým ústavom a znalcom a iným subjektom, ktorým prevádzkovateľ poskytuje osobné údaje ex lege. Obchodník postupuje pri zaobchádzaní s osobnými údajmi Kupujúceho v súlade s ustanoveniami nariadenia. Kupujúci je povinný svoje osobné údaje uvádzať správne a pravdivo a bez zbytočného odkladu informovať obchodníka o ich zmene. V prípade, ak kupujúci obchodníkovi neposkytne osobné údaje, nie je možné uzatvoriť zmluvný vzťah. Osobné údaje bude obchodník spracúvať a archivovať v súlade s GDPR a zákonom o ochrane osobných údajov. Kupujúci, ktorého osobné údaje sú spracúvané obchodníkom, má právo od obchodníka požadovať prístup k osobným údajom, ktoré sa ho týkajú, ako aj právo na opravu, vymazanie alebo obmedzenie spracúvania týchto údajov. Kupujúci má právo na prenosnosť týchto údajov, ak je to technicky možné. Ak sú žiadosti kupujúceho v postavení dotknutej osoby zjavne neopodstatnené alebo neprimerané, najmä pre ich opakujúcu sa povahu, obchodník môže požadovať primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na poskytnutie informácií alebo odmietnuť konať na základe žiadosti. Ak sa kupujúci domnieva, že spracúvanie osobných údajov, ktoré sa ho týka, je v rozpore so všeobecným nariadením o ochrane údajov, má právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým sa rozumie Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava. Prípadné otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov môže kupujúci adresovať zodpovednej osobe obchodníka prostredníctvom e-mailovej adresy: shothub@shothub.sk.

 

12. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Tieto VOP platia v znení uvedenom na e-shope obchodníka v deň potvrdenia objednávky, ak nie je medzi účastníkmi písomne dohodnuté niečo iné. Ak kupujúci odošle objednávku po dni, v ktorom došlo k zmene VOP, platia VOP už v aktuálnom znení.

V prípade, že z akéhokoľvek dôvodu (omylu a pod.) sa ustanovenia týchto VOP odchyľujú od zákonných ustanovení na ochranu kupujúcich - spotrebiteľov, tak sa na ne neprihliada. To platí aj v prípade, že sa kupujúci vzdá práva, ktorý mu zákon poskytuje.

Obchodník je oprávnený tieto VOP podľa svojho uváženia meniť s tým, že zmena VOP bude vždy zverejnená na e-shope kde budú vždy uvedené VOP v aktuálnom znení.


Tieto VOP sú platné od 19.10.2024.